MM Ewidencja NOVA

Skanowanie dokumentów
Archiwizowanie dokumentów w formie elektronicznej skraca czas dotarcia do informacji i daje gwarancję poprawnego ich przechowywania. Jest naturalnym uzupełnieniem funkcjonalności oprogramowania. Dla którego tradycyjne dokumenty papierowe są nośnikiem wielu danych świadczących o sprawności urządzeń, zrealizowanych zleceniach serwisowych czy dostarczonych usługach.
Proponowane rozwiązanie pozwala na zarządzanie skanerem bezpośrednio z programu.
Ułatwia to dołączenie skanów dokumentu do aktualnie opracowywanego rekordu (zlecenie, zapytanie ofertowe, faktura, itp.). Nie stwarza konieczności zapisywania skanowanych dokumentów w osobnym folderze i ręcznego dołączania ich do bazy. Skanowane dokumenty automatycznie zapisywane są na serwerze bazy danych i dołączane do rekordu.
Moduł poczty elektronicznej
Funkcjonalność ta umożliwia wysyłanie, odbieranie i zapisywanie wiadomości bezpośrednio z poziomu systemu MM Ewidencja NOVA. Dotyczy to szczególnie wysyłania maili z zapytaniami ofertowymi i zleceniami do wybranych kontrahentów.
Proponowane rozwiązanie pozwala na:
-
Zapisywanie wysyłanych wiadomości niezależnie po stronie systemu i w katalogu „Wysłane” na koncie pocztowym
-
Importowanie wiadomości email z dowolnego katalogu poczty użytkownika do zleceń w systemie oraz automatyczne kopiowanie załącznika wiadomości jako załącznika zlecenia.
-
Możliwość konfigurowania konta pocztowego globalnie dla całego systemu oraz dla każdego użytkownika oddzielnie.
-
Dostęp z poziomu zlecenia do wszystkich wysłanych i odebranych wiadomości powiązanych z danym zleceniem.
MM Ewidencja RODO
MM Ewidencja NOVA 2020 została dostosowana do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, RODO.
Wprowadzony zakres zmian w programie MM Ewidencja NOVA zgodnie z RODO obejmuje:
-
Dodanie na poziomie modelu urządzenia definiowania rodzaju przechowywanych danych osobowych.
-
Ogólną informację o przechowywaniu danych osobowych.
-
Dodanie informacje o okresie podpisanej klauzuli poufności w ramach podpisanej umowy serwisowej.
-
Generowanie na poziomie zlecenia informacji i danych związanych klauzulą poufności oraz umowie o zachowaniu poufności.
-
Podłączania do zlecenia klauzul o zachowaniu poufności.
-
Wydruk zlecenie ze specjalną notą.
W związku z wprowadzeniem rozporządzenia i dokonanymi zmiany w programie proponujemy:
-
pomoc w dostosowaniu procedur wewnętrznych;
-
szkolenia w zakresie RODO.
Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszego oprogramowania i jak najlepszym dostosowaniem go do Państwa potrzeb. Poniżej prezentujemy funkcjonalności wprowadzone w ostatnim czasie.